רוטווילר: הגזע האולטימבטיבי לאוהבי כלבים גדולים

רוטווילר הוא גזע מלכותי, מפקד ושופע הילה מרשימה, גזע זה שמקורו בתקופה הרומית העתיקה, הוא לא פחות מאצילי. התעמקו בהיסטוריה של הכלבים האימתניים האלה, באיכויותיהם יוצאות הדופן ובנאמנותם הבלתי מעורערת.

אנו מבינים את סקרנותכם לגבי גזע כה עשיר ומסתורי מבחינה היסטורית. משורשיהם העתיקים ועד לתחייתם הנוקבת, כל היבט בהיסטוריה של גזע זה מהול בהתרגשות והרבה כבוד. החקירה שלנו לוקחת אותנו לעיירה הגרמנית רוטווייל, מטפחת את הבסיס של גזע זה, ואל הסיפורים שלא סופרו על נאמנות ומסירות בלתי מעורערת לעמיתיהם האנושיים.

כוחו של הגזע הזה אינו מוטל בספק, תכונה הטבועה בדנ"א שלהם. הם מגלמים עוצמה, סיבולת יוצאת דופן ואנרגיה יוצאת דופן המונעת על ידי מבנה השרירים שלהם. עם זאת, עטוף בגוף חסון זה הוא גזע אינטליגנטי להפליא עם יכולות פתרון בעיות אימתניות, צדדיות מרשימה, ואופי אימון מוזר.

ככל שאנו צוללים עמוק יותר, אנו חושפים את הטבע המגונן המולד של גזע זה. אפוטרופוסים אינסטינקטיביים אלה מוקירים את משפחותיהם, עומדים על המשמר מפני כל איום, ובו בזמן מקרינים עדינות ואהבה לבני משפחה, ובמיוחד לילדים.

המסע המרתק שלנו אל עולמם של גזע הרוטווילר מסתיים במבט מבפנים על יכולת האימון שלהם. חשיבותה של ההכשרה המוקדמת, כוחה של החיזוק החיובי, הצורך בעקביות וערכה של הדרכה מקצועית קובעים את הדרך לגידול הכלב האידיאלי

כלב רוטווילר שחור ביער

אולי יעניין אותך גם